Alla inlägg den 4 april 2013

Av femtvadieten - 4 april 2013 21:15

Ok! Har nu fastat i sju timmar och det är lite tungt och jag tänker nog sova nu.
Jag fryser, har ont i kroppen, känner mig svag och darrig!
Men det har ändå gått bra tycker jag

Men tre tips!
Handla inte under fastan!! Finns inget gott som kommer ur det

Laga inte mat som du tycker om till barnen! Försök att göra mat som inte luktar så mkt, eller som du gillar mkt!

SYSSELSÄTT dig den dagen du fastar men Inte med träning dock för man blir darrig och svag utan mat

Längtar till imorgon! Stolt över mig själv som nu fixat två dagar utan godis, socker, för ja det är den största utmaningen.

Over and out!

Av femtvadieten - 4 april 2013 13:11

Hade en febrig pojke i natt så det blev vab!!!
Och det är en utmaning! Tänk er att bara gå hemma och skrota men inte kunna äta det ni vill!
Hur som haver- lunchtid! Gossen sover och jag har just ätit dagens lunch. Tre skivor falu rågrut med ägg och kaviar. Mkt gott och jag hoppas det är mättande!
Till frukost blev det 2.5 dl osötad nyponsoppa och sen ska jag äta ett äpple! Totalt 515 kcal! Liite mer än vad man får men det är så lite så det kan inte vara ngn fara! Dessutom kommer fastan bli 17 h

Återkommer ikväll om hur det går!

Kul att det är några som hittat till min blogg! Hoppas ni vill fortsätta följa mig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards