Alla inlägg den 3 april 2013

Av femtvadieten - 3 april 2013 21:18

Idag har jag alltså ätit vad jag vill! Och jag är ju en gotteråtta så kanelbulle, kaka och glass har hamnat i magen! Illa fasen!! Måste skärpa mig mer än så!!
Jag har räknat ihop alla kcal och hamnade på 2088! Mkt men eg vad en kvinna "normalt" ska äta!
Jag har räknat ut att om jag äter 2000 kcal vanliga dagar och 500 kcal faste dagarna så borde jag gå ner minst 0,7 kg i veckan, vilket räcker! Mitt mål är 12 kg på 9 månader! Jag ska hitta en livsstil som passar mig så jag ska skynda långsamt

Imorgon är det Dax att fasta igen!

Reflektion under dagen!! Känner mig mätt fortare och mådde illa efter glassen! Inte likt mig- fastans effekt??

Av femtvadieten - 3 april 2013 07:23

Vaknat välmående och pigg! Somnade rätt tidigt igår!
Inte ens hungrig?!
Idag ska jag äta normalt....även fast jag äter mer än normalt i vanliga fall! Jag ska försöka tänka på vad jag äter men inte räkna points eller kalorier!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards