Alla inlägg under juni 2013

Av femtvadieten - 28 juni 2013 21:17

Lägg till en sprucken cysta och vätska i buken till att bli lämnad av din man och ni ser botten!!

Jävla skit liv!
Försöker tänka och prata bort allt med lite vin och god mat! Går sådär!

Skål

Av femtvadieten - 26 juni 2013 08:11

Eller byt liv med mig! Vill inte leva det här livet!
Igår berättade min snart x-man att han inte vill ge vårt förhållande ett försök! Han kom med skilsmässopapprena istället.

Grät många timmar Igår och lär bli många timmar till idag!

Så skjut mig gärna så jag slipper det här!

Av femtvadieten - 22 juni 2013 12:31

Var det igår! Fruktansvärt jobbigt!! Hemskt! Och blev inte bättre av att jag blev osams med min blivande ex-make!

Ledsen och arg speglade gårdagen och den här dagen fortsätter i samma anda!

Apa!!! Kommer mitt liv nånsin kännas bra igen?

Av femtvadieten - 21 juni 2013 11:51

Barnen har varit hos sin pappa sen igår! Tomt som vanligt men lite skönt att kunna ligga och dra sig i sängen till kl tio!

Idag är det midsommarafton! Har firat den ihop med min man de senaste 16 åren! Men inte iår alltså och det känns hemskt! Ska fira med min familj som har noll midsommarkänsla!
Vi har ju haft jättefina traditioner som nu grusats!

Men det är väl så att jag måste gp igenom alla högtidsdagar en gång innan man kan gå vidare!!

Men jag är så ledsen och arg på honom av ett hundra anledningar och han bryr sig inte ett smack!!

Hemskt att bli lämnad! Det är som att ngt har dött! En vänskap, ett liv, en familj! Det har dött och skadats!

Men jag får göra det bästa av dagen!

Glad midsommar alla läsare!

Av femtvadieten - 15 juni 2013 19:10

Nu ska ni få ett hett tips! En skitbra bantningsmetod!!!

Sälj ert hus!! Man plockar och städar så mkt att man glömmer bort att äta! Känner inte ens hungerkänslor!

Idag har jag ätit lunch, för den fixade svärmor (snart fd) och druckit två koppar kaffe för att hålla mig pigg! That's it!
Kl är 19 och jag är inte ens lite hungrig! Eller sugen!
Men trött i kroppen!! Fasen vad man får kämpa! Och Shit vad mkt skit man har!! Förstår inte hur mkt som eg får plats i vårt lilla hus! Mkt har vi konstaterat!
Men nu är allt röjt! Undanplockat och klart!
Nu är det damma och dammsuga kvar ikväll och imorgon tvättar vi golv, plockar in blommor från trädgården och piffar!
Bra plan!
På måndag hoppas jag att jag är två kilo lättare och ett bud rikare!

Håll tummarna tack!!

Av femtvadieten - 14 juni 2013 22:07

Fasta går sådär! Går bra hela dagen men får ngn knäpp på kvällen och måste äta ngt! Tyvärr! Men har nog för mkt just nu! Hela min kropp börjar sägs ifrån! Hoppas lite släpper när jag vet om vårt fantastiska hus blir sålt nu eller inte! Håll era tummar! Eller kom och köp vetja!

Rent allmänt mår jag kass! Känner mig så övergiven arg och ensammen!!
Mest arg på min man.....ja snart x-man då!! Han ska bara får arschlet ut vagnen och be mig skriva på papprena! Ja sen dröjer det ett halvår till då...innan han är en fri man!!


Av femtvadieten - 13 juni 2013 07:53

Trött i ögat idag!
Barnen på semester med sin pappa, tungt! Men det har oxå inneburit att jag hunnit rensa endel!
Men igår tog jag en paus! Åt middag, tog en timmes promenad och sen satt vi och snackade till kl 23. Då tvingade jag mig hem....
Har ju så svårt att somna så somnade vid 01!!

Så idag är jag trött i ögat!

Fastan i måndags gick inte jättebra! Bröt den tyvärr för lite choklad! Skyller på tant röd! En idag är det ny dag och nya tag!
Och mina barn kommer hem!!

Heja mig!!

Men förresten såg nu biggest looser finalerna!!
Helt galet! Så sjukt imponerad!!
Så har jag inte ens viljestyrka att gå ner tio kg!!
Fan kom igen lixom !!

Av femtvadieten - 10 juni 2013 21:09

Har varit iväg i helgen hos Goa vänner i Malmö! Det brukar innebära sjukt mkt god mat, vin, efterrätter, godis!
Så även den här helgen! Men inte så mkt som vanligt!
Jag brukar gå upp tre kg när vi träffas :-)
Men idag stod vågen bara plus ett kg! Skönt inte så mkt att ta igen!
Dock har jag ätit mkt onyttigt idag....imorgon är det dax att fasta! Längtar nästan! Var ju en vecka sen!!!

Hur går det för er andra med fastan??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards