Alla inlägg under februari 2014

Av femtvadieten - 1 februari 2014 16:55

Känner mig för gammal för det här
Och för oerfaren
Vet ni att jag haft samma pojkvän, sambo och man i 17 år
Och det gör mig helt oerfaren i allt, nybörjare
Och jag hatar att vara nybörjare
Men jag brukar vara en bra nybörjare på tex jobbet, lär mig sjukt fort och det är en sak jag är stolt över
Lätt för att fatta och se sammanhang
Nemas problemas för jag hatar att inte kunna saker
Om jag får praktisera det vill säga

Men hallå det här med att träffa en ny man
Inget jag kan lära mig snabbt utan att praktisera och för att praktisera måste jag hitta någon lämplig att dejta och för att få en dejt så måste jag först på ngt vis få tag på ngn att starta en flirt med
Och för att kunna göra det måste jag hitta ett ställa att träffa människor på

Match.com tänker ni då
Mm jodå det tänker jag oxå MEN
Jag vill inte träffa en massa random män som jag inte vet ett skit om
Ärligt
Och jag kan inte avgöra på en bild om de är snygga
Och attraktion är viktigt för mig
Och här kommer ett till problem
Jag gillar långa snygga slanka män gärna lite yngre än mig
Varför skulle de fastna för en lönfet kvinna med två barn?

Åh hade hittat en sån gobit
Men som sagt vem vill ha en lönnfet två barnsmamma

Trevlig helg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards