Alla inlägg under maj 2013

Av femtvadieten - 31 maj 2013 17:03

Igår var fastedag, jobbade hela dagen och sen stylade jag och min blivande ex-man vårt hus till kl tolv på natten då fotograf kom idag! INTE att rekommendera!! Shit hela kroppen skakade, tålamodet var dåligt! Men blev fint hemma!
Så om två veckor är det visning på vårt hus! Jobbigt och spännande samtidigt!


Om vi återgår till vikt! Mätte mig idag! Förra gången jag mätte mig var i januari och det är 8.8 kg sen.
Har minskat 4 cm runt magen! Två cm per arm och lår och 3 cm runt rumpan! Härligt! Men mer ska det bli!
Dock har jag typ ätit 2000 kcal idag innan middagen! Räksmörgås till frukost och en påse godis till lunch! Illa! Men efter gårdagen tyckte jag att jag var värd det...alltid kan man skylla på nåt!

Bjuder på lite bilder från min styling av vårt hem

Av femtvadieten - 30 maj 2013 07:31

Japp fasta igen!!!
Har inte direkt energi till ngt längre så planerar inte maten alls! Min plan idag är två st nutrilett smoothie och en banan!
Japp så får det bli.
Imorgon ska huset fotograferas och jag är sjukt stressad!!!!!
Så barnen sover hos farmor/farfar/pappa! Ja han bor hos sina föräldrar! Bekvämt va?!
Så de blir där torsd.- sönd.
Känns sådär!!!

Fyra veckor har det gått sen jag blev lämnad! Fem kg lättare! Önskar det vore tio kg!!!!!
Men det är bara att kämpa på

Av femtvadieten - 28 maj 2013 21:02

Blev ingen fasta igår! Efter att ha packat en massa igår så la jag mig i soffan och åt choklad!

Gått upp två kg och kommit in i tröstäta fasen! INTE bra! Jag som trodde jag skulle rasa i vikt nu när jag blivit lämnad! Men nej!

Men idag fastar jag! Just nu svider det i kroppen av allt jobb!!! Pust!!

Men ska kolla Biggest Looser nu och dricka vatten! Samtidigt som jag packar lite....suck

Av femtvadieten - 27 maj 2013 08:06

Ätit pizza och fika i helgen! Boom två kg upp! Hur går det till!!????
Min kropp är vanskapt!!
Idag är det fasta!!!

Är hemma från jobbet idag, tredje dagen "i rad"
De har ingen förståelse för att jag mår dåligt! Tycker att jag borde bita ihop!!!
De har nog inte varit med om det här....

Inte nog med att jag mår dåligt för att jag blivit lämnad! Vi ska även sälja vår hus och ha fotograf här på fredag! Sjukt mkt att göra!!

Så fasta, vila och packa! Det står på mitt schema idag!!

Av femtvadieten - 23 maj 2013 07:58

Idag för två år sen så kom min lilla pojk till världen! På min födelsedag!!

Väckte honom med skönsång från syrran! Och en massa paket!

Känns konstigt att hans pappa inte är här men han kommer på middag ikväll! Vilket oxå känns konstigt!

Har bara fastat en gång den här veckan, har mått för dåligt! Men gått ned i vikt ändå!
Totalt 5,5 kg på tre veckor! Jag får rida på vågen....njuta så länge det varar!!

Jag hävdar fortfarande att denna diet är den bästa jag nånsin provat! Ska försöka köra två dagar nästa vecka igen!

Av femtvadieten - 20 maj 2013 22:14

Så var det fasta Idag!
Har hänt mkt idag! Sålt min fina bil....köpt en mindre fin bil...och glömde att äta!
Så idag har jag bara druckit 2 dl lättfil och två mkt små ägg! Inte bra!
Dessutom står vågen mer eller mindre stilla just nu! Rasade ju precis efter att min man lämnat mig och hade väl hoppats att det skulle hålla i sig! Men nej!
Dax att kämpa!
Imorgon ska en mäklare komma och värdera huset! Tufft!!

Nästa fasta på onsdag för på torsdag fyller min lilla älskling två år!

Av femtvadieten - 18 maj 2013 17:19

Kan någon bara berätta för mig hur jag ska gå vidare? Hur ska jag ta mig igenom detta? Hur ska jag göra för att nånsin kunna må bra igen?
Har aldrig i mitt liv mått så här dåligt! Hur kan någon göra såhär mot sin familj?? Jag förstår inte, när blev mannen i mitt liv en kall och egoistisk person?

Av femtvadieten - 18 maj 2013 09:11

Fastade även i torsdags och det gick oxå bra! Hade Dock lite mer Kurr i magen och kände mig trött på kvällen!
Vågen visar 4.2 kg på 17 dagar! Får tacka min man (blivande ex) för det :-)

Men jag rekommenderar verkligen 5/2 dieten! Jag har upplevt och upplever att när man hade kört den i tre veckor så ändrades vissa saker! Jag blir mättare fortare!! Och är inte alls lika sugen på sötsaker!!! Och det är något helt nytt för mig!!

Att jag blivit lämnad spelar såklart in! Men jag mår olika varje dag! Vissa dagar mår jag helt ok (förmörkelse dagar har jag insett) och då har jag normal matlust och äter det jag vill men blir mätt så fort!
Vissa dagar (som tex igår kväll) så mår jag så kass så jag kan inte ens titta åt en godisbit!
Var på bio med en kompis! Jag skrattade jättemkt och högt men så fort det blev kärlek så frös hela min kropp!
Men det är väl ngt jag måste vänja mig vid!
Idag ska jag kolla på "ny" bil! Den jag har nu är tyvärr för dyr för mig tycker jag! Så en mindre, billigare får det bli!!!
Har sålt min och ska lämna den på måndag! Så bråttom att hitta en ny....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards