Alla inlägg den 18 april 2013

Av femtvadieten - 18 april 2013 18:16

Precis som vanligt när jag bantar, försöker skärpa mig, lägger om min kost etc så lyckas jag jättebra i två veckor! På den tredje veckan börjar motgångarna!! Och så även denna gång!
Jag är hungrig, svag och matt! Lätt huvudvärk! Tänker bara på godis, mat, glass u name it!!

Inte blev det bättre av att en snäll kollega hade lagt en (vad jag antar) god nyhet på mitt skrivbord! Det är väl ändå tortyr om ngt!!

Men helt ärligt! Hade jag kört tex viktväktarna nu så hade jag tagit en " fall back" dag och tryckt i mig allt jag kommit över denna dag!
Men inte nu!! För jag VET att imorgon får jag äta igen! Och då tänker jag äta godis, den där chokladkakan som ser så god ut! Den ligger och bränner i skåpet...

Nu får jag nöja mig med ett glas päronvatten som maken köpt hem till oss!! Mums!! (Gäller att tänka positivt)

Zzz

Av femtvadieten - 18 april 2013 07:56

Jösses vad trött jag är idag!! Sällan jag varit såhär trött på morgonen!! Tur att det är helg imorgon!!
Men först...fasta!!!
Kör samma meny som alla andra dagar....varför ändra ett vinnande recept?!

Regnet vräker ner! Känns som en höstdag!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards