Alla inlägg den 22 april 2013

Av femtvadieten - 22 april 2013 14:55

Jag vet! Man behöver inte äta!
Men skulle ni kunna motstå när detta står på ert kontor, bara DITT?!?!?!

Av femtvadieten - 22 april 2013 09:22

Dax att byta jobb kanske!
Detta låg på mitt skrivbord imorse! Bara att äta!!

Illa!!

Av femtvadieten - 22 april 2013 08:11

Går in på vår 4:e vecka med 5/2 dieten!
Som jag misstänkte har jag inte gått ned, lite upp! Men helt ärligt, med tanke på hur mkt jag äter så är det inte konstigt! Så nu börjar jag med skärpning på vardagar och lägger in minst en promenad o veckan så får vi se vad som händer!
När jag menar skärpning så menar jag inte att jag ska räkna kalorier! Bara inte moffa!!
Kan även tillägga att min man går ner i vikt vecka efter vecka!

Så jag ger inte upp!

Ingen fasta idag!

Ha en fin vecka!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards