Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Men ärligt

Av femtvadieten - 7 maj 2014 11:59

Varför jag mådde illa igår?? Ja det var magsjukan from hell som låg o lurade! Har kräkts precis hela natten! Urk!
Och eftersom jag är en sån bra förälder gentemot ANDRA föräldrar så håller jag mina barn hemma trots att jag kräks konstant och har feber. Men vill ju inte riskera att smitta resten av byn.
Så jag ligger här i soffan med två extremt uttråkade barn
Kul för mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

5:2

Av femtvadieten - 17 september 2014 22:52

Jag lever och ....frodas!! Apa!! Kan inte för mitt liv förstå hur jag lät detta ske Gå upp dryga sju kg Skämmes ta mig fan!! Var skitduktig förra veckan månd.-onsd och gick ned 1.3 kg men allt upp igen under helgen. Fastade en dag förra vecka...

Av femtvadieten - 8 september 2014 10:14


Fick genom buzzador testa på Old el pasos nyhet Stand 'n' stuff. Bjöd in grannen och hade tacos mys Tyvärr blev bilderna jag tog helt suddiga men har lånat en bild på nätet så ni kan se vilka det är :-) Helt ok produkt, men kändes som att det gic...

Av femtvadieten - 20 augusti 2014 20:57

Usch och fy, jag har ofta huvudvärk Värdelöst!! Varför?? Jag dricker bra, använder glasögon och sover bra Men ändå!! Och på det så går jag inte ner i vikt Fan varför inte?????? Ärligt ligger på 1200 kcal per dag varför händer inget Jag ...

Av femtvadieten - 18 augusti 2014 11:31

Gick ned typ 1.5 kg måndag-fredag gick upp 8 hg under helgen ?? Fan alltså att det ska vara så 10 dgr kvar till Turkiet Vill gå ned två kg men jag vet att helgen kommer förstöra Mitt eget fel jag vet, jag väljer att äta onyttigt ...... Semes...

Av femtvadieten - 14 augusti 2014 11:11

Som jag kanske haft tidigare men ändå När jag blev lämnad Så förlorade jag inte bara min man och andra hälf Jag förlorade faktiskt en hel familj Och det känns Man säger att man ska höras, att man alltid är välkommen där osv Men dels är jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards