Alla inlägg den 8 april 2013

Av femtvadieten - 8 april 2013 21:34

Skrev ett långt inlägg men det försvann och mina ögon går ihop nu!! Sorry!
Over and out!!!

Av femtvadieten - 8 april 2013 18:19

Får man roa sig med annat!!!
Bygga med kaplastavar tex

Av femtvadieten - 8 april 2013 10:54

Så ställde jag mig på vågen imorse! Jag vägde mig i tisdags vilket var min förta fastedag men kommer väga mig på måndagar fr.o.m Nu då det kommer vara en fast fastedag!

Minus 1,8 kg!! Helt fantastiskt med tanke på att jag verkligen ätit allt jag velat! Fikabröd, godis och glass...och alldeles för mkt mackor till frukost!!
Hur mkt hade jag gått ner om jag hade TÄNKT på vad jag åt???
Den här veckan kommer bli mkt vin i solen (ska till Spanien några dagar) så kommer äta vad jag vill den här veckan med! Men veckan efter det så ska jag nog räkna kalorier för att se vad som händer!!!

Kl är elva, har inte ätit frukost än då kg inte varit sugen! Har köpt lite vattenmelon som jag tänkte äta nu för att sen äta knäckemackor med ägg och kaviar!!

Återkommer ikväll med status!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards