Alla inlägg den 23 april 2013

Av femtvadieten - 23 april 2013 16:38

Är en utmaning och måste noga planeras in i ens liv!

Idag tex, fastar jag och hade inskolning på dagis för min dotter! Vid lunch var jag tvungen att sitta med och äta! Inte planerat! Fick alltså planera om hela dagen och vet faktiskt inte exakt hur många kalorier jag fick i mig,men åt väldigt lite av det som bjöds! Till efterrätt hade de glass men det tackade jag nej till!

Sen var det doktors besök och shopping mer dottern! McDonalds för henne, vatten för mig!

Som sagt, planering är A o O

Av femtvadieten - 23 april 2013 09:59

Har haft så sjukt ont i magen hela natten och hela morgonen. Åt ute igår och vet inte om det är den maten som gjort att jag har så ont!!

Hann inte få i mig ngn frukost men har så ont i magen så än så länge spelar det ingen roll!!

Det blir lite ägg som vanligt!
På torsdag tänkte jag nog äta en sallad faktiskt!!!

Återkommer i em!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards