Alla inlägg den 10 april 2013

Av femtvadieten - 10 april 2013 19:09

Nu är det tufft! Första gången det känns tufft! Vill ha CHOKLAD!!
Jag vet varför det är så här, trött och stressad! Det är då jag äter! Och jag är ofta trött (snåbarnsmamma med en sov som inte tycker man behöver sova hela nätterna) och stressad (småbarns mamma som försöker ge allt som mamma och anställd)

Men jag ska stå emot! Bara barnen lägger sig (och somnar) så ska jag packa, duscha, måla naglar...SEN sova!!
Imorgon är en ny dag!

Av femtvadieten - 10 april 2013 15:30

Behöver verkligen sova middag efter denna kaosnatt och en till lär det bli!
Men jag lyckades inte somna, frös så förbaskat mkt! Och det är ju pga denna diet, pga att man går ner i vikt!

En konstig sak är att varje dag jag fastat så har jag fått jätteont i ländryggen. Dagen efter har det gått över igen....konstigt tycker jag!

Hursomhelst!
Sista maten intagen! Inte jättemotiverad idag men det ska nog gå bra!! Själv med barnen ikväll samt ska packa inför weekend resa med jobbet! Så kommer iaf vara sysselsatt ikväll :-)

Av femtvadieten - 10 april 2013 11:02

Fasta idag!
Jobbigt att jag inte fått sömn i natt och nu sitter på vårdcentralen och gjort det en timme!
Återkommer sen :-)
Kul att så många verkar följa mig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards