Alla inlägg den 12 september 2013

Av femtvadieten - 12 september 2013 16:34

Om det inte är minus på vågen imorgon blir jag galen!
Känner att tre små mål om dagen inte är min grej!
När jag åt lunch som mitt sista mål så var jag verkligen mätt! Nu när jag delar upp det på tre mål så känner jag mig aldrig riktigt mätt!
Hm....ska analysera detta mer känner jag!!

En till sak som gör mig galen!
Det sk ordet HEN!!! Eller nej det är inget ord! Avskyr allt som har med könsneutralt att göra! Hela debatten om att vi ska försöka få våra barn mer könsneutrala! Flickor får inte vara typiskt flickiga och pojkar får inte älska bilar!
Man ska inte klä dem i typiska könsfärger!!
Jag köper nästan bara rosa kläder till min dotter...hemskt va!
Och min son har mest blått och grönt!
Sen blandar jag gärna in brunt på båda...men det är en svår färg att hitta!! Jag personligen älskar dessa färger och de passar bäst i dem! Tycker jag!
Men imorse tex hade min som rosa strumpor! För han ville det, och jag bryr mig inte om vilka strumpor han har på sig! Och vill han ha klänning på sig...varsågod! Inget jag skulle ha valt men!
Jag tror att alla människor blir som de vill om de har stöttande föräldrar! Inte föräldrar som ska leda dem i ett könsneutralt fack eller tvinga dem leka med saker de inte vill.
PUNKT :-)

Nehe...5:2 var det ja :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards