Alla inlägg den 25 maj 2014

Av femtvadieten - 25 maj 2014 10:18

Så låtsas jag att jag är på en helt annan plats!
Sätter mig på balkongen i bikini, blundar och drömmer mig bort!
Men det är bokstavligt två sekunder
Innan
-Mamma byyyyyt kanal
-Mamma jag vill inte ha min macka jag vill ha glass
Och solen gick i moln!!!

Jaha!!

What Else is new!

Tjaaa, jag och min bästa pöjk har blivit ett år äldre!!!
Firas i dagarna tre som sig bör!!!
Riktigt bra det där att föda fram avkomma på sin födelsedag! Jäklar vad mkt presenter jag får, fina såna!!

Fastat mkt, not so much!
Gått ned lite ändå!
Vill gå ned iaf tre kg på fem veckor! Det ska jag klara

Ska köra en fem veckors utmaning med några kompisar! Träna varje dag enligt Paolo Roberto
Så om inte annat borde jag ha mer tonad kropp om fem veckor ;-)

Bjudet på en bild på födelsedags pojken!!
Mannen myten legenden som jag kallar honom!!!
Med den viljan han har så kommer han bli ngt stort!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards