Alla inlägg den 2 maj 2014

Av femtvadieten - 2 maj 2014 21:02

Bullbak!! Ja men det kan väl aldrig vara bra!

Fastan igår gick riktigt bra! Imorse tog jag dock ett beslut att äta mackor till frukost. Det var gott.....
Men som "straff" blev det 4.5 km i mkt raskt tempo! Och sen banan och en kopp kaffe till lunch.
Till middag blev det en shake och två kanelbullar!
Hm kanske inte har så bra balans i mitt matintag!

Sen har jag stått upp och bakat i tre timmar och sen gått en lite kortare promenad med min dejt för kvällen. Det blir även en kortare runda senare ikväll men det blir nog knappt en km då.

Tyvärr har jag för jävla dålig kropp, har så ont i svank och fogarna så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Eller jo, till medicinskåpet för en voltaren.
Men det är så tråkigt att det blir så bara för att jag tar ut mig på en promenad :-(

Ovido - Quiz & Flashcards