Alla inlägg den 14 maj 2013

Av femtvadieten - 14 maj 2013 18:46

So good!!
Att fasta idag har varit lätt som en plätt men det förstod jag innan! Jag la fastan idag då jag och min blivande ex-man skulle gå på familjerådgivning. Visste att jag skulle må jättedåligt efteråt och inte ha ngn matlust!

Och mkt riktigt! Kl är snart sju och jag har inte haft en tanke på mat!!

Gav familjerådgivningen något? Nej det tycker jag inte! Jag tänker inte fortsätta om min man inte vill försöka hitta tillbaka! Då är det bättre att jag går till kurator på egen hand! Vill han absolut skiljas är det inte honom jag behöver prata med!

Blä vad jag avskyr att må såhär!

Dessutom har jag PMS!!

Trevlig kväll önskar ett ledset monster!

Av femtvadieten - 14 maj 2013 07:57

Ok! Nu har det gått två veckor sen jag fastade sist! 3 kg lättare och fått fler promenader under denna tid än vad jag normalt gör på ett år! Dax att ta tag i fastan igen!
Så idag blir det fil och banan till frukost! En 200 kcal shake till lunch och ett äpple och en nektarin!
Har ingen större matlust så det ska nog gå bra!

Min man har gått med på familjerådgivning, så dit ska vi idag! Efter det kommer jag mest troligt absolut inte vilja äta så det passar bra att fasta då!

Idag ska jag även se vad jag kan få för min bil och kontakta mäklare för att sälja huset!

Om mitt liv är upp och ner??
Japp!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards