Alla inlägg den 9 maj 2013

Av femtvadieten - 9 maj 2013 08:40

Hur gör man när man blir lämnad efter 17 år, med två små barn och bor i ett litet hus på landet?
Hur går man vidare? Hur kommer man vidare? Hur kommer man över sveket?

Är så arg, ledsen, sviken, tom och orkeslös!
Hur ska mitt liv bli nu?

Han vill inte försöka greppa efter halmstrån, försöka hitta tillbaka! Menar att familjerådgivning är ingen mening, kommer inte ge ngt alls!
Han vill inte leva med mig!
Dessutom har han träffat en ny tjej!!!

Mitt liv har rasat, jag har fallit långt! Hur ska jag ta mig upp igen?

MEN.....jag går iaf ner i vikt -3.8 kg på en vecka! Alltid ngt!

Av femtvadieten - 9 maj 2013 08:40

Hur gör man när man blir lämnad efter 17 år, med två små barn och bor i ett litet hus på landet?
Hur går man vidare? Hur kommer man vidare? Hur kommer man över sveket?

Är så arg, ledsen, sviken, tom och orkeslös!
Hur ska mitt liv bli nu?

Han vill inte försöka greppa efter halmstrån, försöka hitta tillbaka! Menar att familjerådgivning är ingen mening, kommer inte ge ngt alls!
Han vill inte leva med mig!
Dessutom har han träffat en ny tjej!!!

Mitt liv har rasat, jag har fallit långt! Hur ska jag ta mig upp igen?

MEN.....jag går iaf ner i vikt -3.8 kg på en vecka! Alltid ngt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards