Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Tid att sörja

Av femtvadieten - 26 december 2013 16:33

Så var julen över!
Barnen har åkt till sin pappa och blir där fyra nätter! Det lägsta jag varit från dem nånsin!
Jag pustar ut! Tog en promenad och rensade min hjärna!
Försökte rensa! Men det går inte

Nu är julen över och detta år är snart till ända! Jag sörjer det jag förlorat! Sörjer det mina barn förlorat!
Sörjer något fruktansvärt!
Är så ledsen! För min skull som förlorat min livspartner och min bästa vän
För mina barns skull som har förlorat sin familj!!

Det är jobbigt att se sina barn lida!
Min mina flicka säger flera gånger i veckan att hon önskar att pappa ska komma hem!
Att hon inte vill ha en ny pappa, vill inte heller ha två pappor! Men hon är stark! Fasen vad jag är imponerad av henne!
Min fina pojke! Som har så mycket ilska i sig så jag vet inte hur jag ska hantera det! Och det vet inte han heller!
Han skiftar mellan att vara så gosig och kramig till att slå på mig som om jag vore en boxningssäck! Han har sån separationsångest från mig så jag måste alltid vara i samma rum som honom annars bryter han ihop
Låser jag in mig på toaletten tex hos mina föräldrar så skriker han tills han slutar andas!
Men det är bara när jag är nära han är så! Går jättebra hos dagmamma och hos hans pappa som tur är.

Jag klandrar tyvärr deras far! Och det vet han!
Vem annars ska jag klandra?
Han är den som gjort att våra barn inte har föräldrar som lever ihop längre.
Han är den som gör att deras mamma är ett vrak! En mamma utan tålamod! En dålig mamma!
Det är han som inte finns där när våra barn behöver sin pappa!
Ska man leva med ngn om man inte är kär? Kanske inte! Men jag anser att man kan ta tag i saker och ting innan det går för långt! Jag anser att man ska vilja kämpa om man har barn!
Göra allt för sin familj innan man ger upp och går!
Men alla är vi olika!

Snart är det nytt år och jag har en önskan
Snälla kan jag få bli lycklig igen!?
Mina barn behöver det
Jag behöver det!

Nu ska jag svulla!
Banta kan jag göra en annan dag
Snart är det 2:A januari och då är det dags för 5:2 igen

Ha det gott ni som orkade läsa klart.....

 
 
Ingen bild

Fia-lia

27 december 2013 10:29

Du är inte någom dålig mamma!! Tro aldrig någonssin det! Det räcker ju med att titta på dina ungar så ser man att de har en mamma som älskar dem mer än livet självt. De är helt fantastiska <3 Det viktiga är ju att dina känslor för deras pappa ( helt förståeliga ) inte syns utåt... Oavsett så är han ju deras pappa. Jag håller helt och fullt med dig, när det finns barn inblandade så kämpar man på lite extra. Helt ärligt, hade jag inte haft mina fina barn så hade jag nog inte stannat i det förhållande jag är i nu... Låter hemskt men så illa har det varit till och från. Det går upp och det går ner, ibland så långt ner att man inte tror att det ska gå att ta sig upp igen men barnen gör det värt att stanna och försöka. Mannen du mist var nog ingen riktig man ändå... Det var nog inte bara en händelse... Utan många flera... Och han var feg helt enkelt. Ville ha kakan och käka upp den. Förstår att du sörjer, det gör jag verkligen men som en som stått vid sidan och sett alltihop utan egna känslor inblandade kan jag säga att han inte är värd din sorg... Det är han inte.

femtvadieten

27 december 2013 23:00

Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

5:2

Av femtvadieten - 17 september 2014 22:52

Jag lever och ....frodas!! Apa!! Kan inte för mitt liv förstå hur jag lät detta ske Gå upp dryga sju kg Skämmes ta mig fan!! Var skitduktig förra veckan månd.-onsd och gick ned 1.3 kg men allt upp igen under helgen. Fastade en dag förra vecka...

Av femtvadieten - 8 september 2014 10:14


Fick genom buzzador testa på Old el pasos nyhet Stand 'n' stuff. Bjöd in grannen och hade tacos mys Tyvärr blev bilderna jag tog helt suddiga men har lånat en bild på nätet så ni kan se vilka det är :-) Helt ok produkt, men kändes som att det gic...

Av femtvadieten - 20 augusti 2014 20:57

Usch och fy, jag har ofta huvudvärk Värdelöst!! Varför?? Jag dricker bra, använder glasögon och sover bra Men ändå!! Och på det så går jag inte ner i vikt Fan varför inte?????? Ärligt ligger på 1200 kcal per dag varför händer inget Jag ...

Av femtvadieten - 18 augusti 2014 11:31

Gick ned typ 1.5 kg måndag-fredag gick upp 8 hg under helgen ?? Fan alltså att det ska vara så 10 dgr kvar till Turkiet Vill gå ned två kg men jag vet att helgen kommer förstöra Mitt eget fel jag vet, jag väljer att äta onyttigt ...... Semes...

Av femtvadieten - 14 augusti 2014 11:11

Som jag kanske haft tidigare men ändå När jag blev lämnad Så förlorade jag inte bara min man och andra hälf Jag förlorade faktiskt en hel familj Och det känns Man säger att man ska höras, att man alltid är välkommen där osv Men dels är jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards