Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av femtvadieten - 12 oktober 2013 08:27

Alltså min kropp suger åt sig socker och går upp hur lätt som helst!
Min kropp går oxå relativt lätt ned i vikt, allt handlar om vad jag äter såklart! Men jag tror min kropp är extra känslig!
Så hade min knopp varit lite mer stark och lite mindre beroende av sockerkickar så skulle jag vara "bara" mullig nu istället för tjock

Ni ska få ett exempel, och så här är det verkligen

Månd.-torsdag är jag relativt hård med vad jag äter, vikten mellan måndag och fredag diffar oftast minst ett kg. Jättebra!
Men sen är det helg och jag släpper allt så på måndagen har jag gått upp det där kilot eller mer...och så börjar det om
Skulle väl vara ok om jag bara ville behålla min vikt men jag vill ju gå NER i vikt!!
Men....här kommer beviset på hur känslig min kropp är, om jag tex inte moffar gott på fredagkvällen....
Då kan jag ha gått ned YTTERLIGARE ett kilo mot måndagen
Eller som idag....jag har gått ned 1,3 kg sen igår och det för att jag inte åt godis igår!!!
Jag har inte vägt så här lite sen innan min dotter!!!
Borde vara motiverad för att fortsätta, gå ned mer
Men det ända jag tänker på är godispåsen jag INTE åt igår
Jag har en ätstörning!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards